Популярний сервіс графічного дизайну Canva оголосив, що блокує доступ росіянам та повністю виходить з рф.

Про це йдеться у заяві компанії від 1 червня.

Ми твердо підтримуємо Україну, підтримуємо мир і свободу. Як і мільярди людей у ​​всьому світі, ми шоковані, коли спостерігаємо, як тривають воєнні злочини та загинули тисячі невинних людей, оскільки росія продовжує свою незаконну війну в Україні. Як ми говорили на початку березня, ми різко виступаємо проти триваючих актів агресії російського уряду, і ми прагнемо відстоювати мир і безпеку всюди, тому ми блокуємо доступ до Canva в росії в осяжному майбутньому.

Оскільки ця несправедлива війна наближається до свого 100-го дня, я хотів надати більше контексту щодо цього рішення та роботи, яку ми робимо з лютого для підтримки України.

Співзасновник компанії Кліфф Обрехт

Обрехт зазначив, що, щойно дізнались про неспровоковане вторгнення рф в Україну, його компанія зосередилася на тому, щоб надати допомогу та підтримку безпосередньо постраждалим: українцям із команди,  “а також мільйонам людей, які були змушені покинути свої домівки”.

З початку війни ми консультувалися та працювали з тими, хто найбільше постраждав: від тих, хто тікає від конфлікту на місцях, до організацій цифрових прав та наших українських та російських членів команди. Зовсім нещодавно, під час розмови з українським урядом, щоб краще зрозуміти поточні зміни у війні, для нас стало очевидним зменшення впливу нашої платформи на росію. Наша мета завжди полягала в тому, щоб найефективніше підтримати Україну та відповісти так, щоб допомогти припинити війну, тому ми сьогодні повністю виходимо з росії.

Ми впевнено віримо, що кожен, скрізь, повинен мати недвозначне право на мир і безпеку. Ми підтримуємо Україну і завжди будемо відстоювати те, що вважаємо правильним.

Співзасновник компанії Кліфф Обрехт

Нагадаємо, американська корпорація Starbucks, яка є власницею найбільшої в світі мережі кав’ярень, надзвичайно популярних у російських ІТшників і представників «творчої інтелігенції», заявила, що йде з рф.

Коменти