Соціальна мережа Facebook оновила свою політику зворотного зв’язку із спільнотою. Ідеться про нові засади, що використовуватимуться для розгляду скарг на бізнес-сторінках.

Тих користувачів, які залишають чесні й обґрунтовані відгуки, санкції не зачеплять. Напружитися варто тим, хто використовує неправдиві скарги на бізнес-сторінках як засіб отримати якусь вигоду для себе: безкоштовні товари чи послуги, відшкодування, бонуси, тощо.

Але не слід вважати, що нові правила стосуватимуться лишень фейкових негативних відгуків. Позитивні відгуки без жодної конкретики, тобто, ті, що можуть розцінюватися як замовні, теж підпадуть під санкції.

Коментарі, що міститимуть неправдиві відгуки, будуть видалені. Їхнім авторам призупинять доступ до певних функцій соціальної мережі. Ті ж, хто скоїть порушення повторно, можуть бути забанені в соцмережі тимчасово чи постійно.

Раніше ми повідомляли, що соціальна мережа Instagram проводить тестування нових методів, що допоможуть визначити вік користувачів соціальної мережі.

Коменти