Популярні соцмережі почали дуже мляво реагувати на скарги України щодо матеріалів, які містять російську пропаганду й мову ворожнечі. Найчастіше відповідні запити ігнорують Twitter та YouTube.

Про це повідомляє The Washington Post з посиланням на аналітичний звіт, оприлюднений європейською некомерційною ініціативою Reset.

Після повномасштабного вторгнення рф урядовий центр, який було створено при Міністерстві культури, регулярно надсилає представникам соцмереж відомості про матеріали й профілі, що поширюють російську пропаганду й роздмухують ненависть щодо українців.  Втім, як зауважують аналітики, велика кількість цих запитів лишається без відповіді. Соцмережі не вживають жодних заходів щодо акаунтів, що поширюють російські наративи, ображають українців і використовують «мову ненависті».

Як свідчать дані, компанія Meta (Facebook та Instagram) реагує на скарги доволі ефективно, але залишає активними самі обліковки, на які надсилають скарги. Водночас реакція від YouTube, Twitter і LinkedIn залишає бажати кращого. Скарги або ігноруються, або відповідь на них надсилають за декілька тижнів.

Reset зазначає, що великі ІТ-компанії досі не залучені до конструктивного діалогу з українським урядом чи громадянським суспільством. Відповідно рішення щодо вмісту дописів ухвалюють американські модератори, які часто просто не розуміють контексту українських подій.

Раніше ми повідомляли, що вже цього літа в країнах ЄС можуть вимкнути Facebook та Instagram. Це спричинено рішенням Комісії із захисту даних Ірландії, в якому йдеться про заборону передавати дані про користувачів з Європи до Сполучених Штатів.

Коменти