Pew Research Center дослідив присутність так званого «покоління зумерів» у інтернеті. Виявилося, що  підлітки відмовляються від Facebook і багато часу проводять на YouTube. Про це пише TechCrunch.

Соцмережа Facebook в перші роки свого існування приваблювала молодь, але зараз ситуація змінилася. Аудиторія соцмережі «старішає», а нинішні підлітки вважають Facebook середовищем для їхніх батьків.

Так, у дослідженні 2014–2015 років кількість підлітків у Facebook дорівнювала 71%, що було значно вище за показники Instagram і Snapchat. Наразі аудиторія соцмережі віком 13–17 років становить лише 32%. Водночас Instagram користуються 62% підлітків, а TikTok — 67%.

Причинами непопулярності соцмережі у підлітків, згідно з проведеними опитуваннями, є «нудний», «неправдивий», або «негативно забарвлений» контент, забагато емоційного спаму та надмірна присутність людей віком 40–50 років.

Раніше ми розповідали, що новий чат-бот із штучним інтелектом, створений Meta, материнською компанією Facebook, заявив, що видалив свою обліковку із Facebook і розкритикував Марка Цукерберга.

Коменти