Компанії Google та Everyday Robots презентували роботів, яких було створено для обслуговування співробітників офісів Google.
Штучний інтелект — основа функціонування роботів. Навчали їх за допомогою нейромереж і мовних моделей. Це дозволяло роботам розпізнавати не просто окремі речення, а запити співробітників. Йдеться не про безальтернативні команди на кшталт «Зроби це», «Піди туди», «Принеси це», а значно складніші конструкції на кшталт «Я завершив тренування, принеси мені корисний снек».
Під час перших випробувань роботи розуміли запити, але запропоновані ними рішення були нераціональними. Так, мовна модель GPT-3 пропонувала використати пилосмок для того, щоби ліквідувати калюжу розлитої води. А модель FLAN просто вибачалася за розлиту воду.
Результати покращила система PaLM-SayCan, яка здатна розділити запит на кілька завдань. Вона обирала правильну послідовність дій у 84% випадків, а у 74% випадків успішно виконувала завдання. Для цього її навчали з використанням десятків тисяч запитів.
Нагадаємо, китайська компанія Xiaomi презентувала людиноподібного робота Xiaomi CyberOne. Він уже отримав прізвисько «Металевий бро».