Meta розглядає можливість запровадження платних функцій для Facebook, Instagram і WhatsApp. Про це повідомляє The Verge із посиланням на внутрішній документ компанії, який працівникам надіслали минулого тижня. Meta навіть створила окремий підрозділ, який займатиметься цим питанням.

Підрозділ створили після того, як рекламний бізнес Meta зазнав неабияких втрат через зміни у політиці Apple щодо відстеження реклами на iOS і загальну тенденцію до зниження витрат на цифрову рекламу. Підрозділ, що отримав назву «Новий досвід монетизації», очолить Пратіті Райчоудхурі, яка раніше керувала дослідницьким відділом Meta.

Віцепрезидент Meta з монетизації Джон Хегеман зазначив, що компанія досі прагне розвивати свій рекламний бізнес. Уточнити, які саме функції стануть платними, Хегеман відмовився, але зазначив, що протягом п’яти років нові платні функції забезпечать компанії прибуток.

Зараз адміністратори груп Facebook здатні стягувати плату за доступ до ексклюзивного контенту, а WhatsApp отримує від певних компаній плату за можливість надсилати повідомлення своїм клієнтам. В Instagram також нещодавно оголосили про плани запровадити можливість платної підписки на ексклюзивний контент.

Коменти