Компанія Meta Platforms, яка є власницею соціальної мережі Instagram, планує значно  скоротити кількість доступних на платформі функцій, що пов’язані з електронною комерцією. Це спричинено тим, що компанія запланувала натомість зосередитися на просуванні рекламного напрямку.

Про це повідомляє інформаційне агентство Reuters із посиланням на службову записку, яку цього тижня отримали співробітники Meta.

Співробітників повідомили про те що сторінка покупок, яка зараз існує на платформі Instagram, в своєму нинішньому вигляді зрештою буде повністю ліквідована. Натомість вже протягом найближчих місяців Meta почне тестування простішої та менш персоналізованої сторінки покупок. Зараз вона відома під кодовою назвою Tab Lite.

Раніше ми повідомляли, що компанія Meta розглядає можливість запровадження платних функцій для Facebook, Instagram і WhatsApp.

Коменти