Компанія Giphy, яка спеціалізується на анімованих зображеннях та відео, стверджує, що творці контенту в соцмережах «знаходять меншу цінність» у GIF-файлах, тому за останні два роки кількість завантажень зменшилася. Про це повідомляє The Insider.
Giphy — це онлайн-база даних і пошукова система, яка дозволяє користувачам шукати і ділитися анімованими GIF-файлами. Зараз в компанії змушені визнати, що молоді користувачі соцмереж вважають гіфки «кринжовими» і такими, що «вийшли з моди».
Компанія Giphy визнала зменшення популярності гіфок у своєму зверненні до Управління з конкуренції та ринків (CMA), яке намагається заблокувати купівлю Giphy компанією Meta за 400 мільйонів доларів. Управління почало розглядати угоду Meta щодо купівлі Giphy за місяць після того, як стало відомо про майбутнє поглинання. Це сталося влітку 2020 року. Тоді регулятор наказав Meta продати компанію в листопаді 2021 року, оскільки злиття штучним чином зменшує конкуренцію між соціальними мережами. Наразі Giphy оскаржує це рішення.
Раніше ми повідомляли, що Adobe збирається зробити вебверсію Photoshop безоплатною для всіх користувачів.