Стримінговий сервіс потокового аудіо Spotify заявив, що придбав компанію Kinzen. Її спеціалізацією є виявлення шкідливого змісту.

Про це повідомляє Reuters.

Дублінська фірма Kinzen почала співпрацювати зі Spotify з 2020 року. Спочатку вона відстежувала лишень контент політичного спрямування, але згодом компетенція була розширена і компанія почала боротися також з загальною дезінформацією та мовою ворожнечі.

Kinzen пропонує поєднання інструментів і досвіду, щоб допомогти нам краще зрозуміти контент на нашій платформі та нові тенденції зловживань.

Очільниця відділу довіри та безпеки Spotify Сара Хойл

Kinzen має забезпечувати завчасне попередження про загострення ситуації в різних країнах, щоби допомогти Spotify ефективніше модерувати контент великою кількістю мов.

Умови угоди наразі не розголошуються.

Наприкінці січня 2021 року стрімінговий сервіс Spotify  вперше опублікував правила модерації контенту на платформі та анонсував оновлення, які стосуватимуться матеріалів щодо коронавірусу та інших захворювань. Це відбулося після скандалу довкола найпопулярнішого подкасту на платформі The Joe Rogan Experience  американського коміка та ведучого Джо Рогана. Вірусолог-антивакцинатор Роберт Малоун в одному з випусків висловив недоведені гіпотези щодо «даремності» вакцин проти коронавірусної хвороби.

Нагадаємо, раніше стрімінговий сервіс Spotify додав до свого застосунку аудіокниги. Спочатку сервіс пропонуватиме користувачам купувати кожну книгу, яку вони захочуть прослухати, проте в майбутньому з’являться нові бізнес-моделі. Зокрема, можливий і фріміум-підхід.

Коменти