Відеохостинг YouTube збирається розвивати систему монетизації коротких відео Shorts щоби перемогти головного конкурента, соцмережу Tiktok. Про це повідомляє Business Insider, посилаючись на теперішніх та колишніх працівників  компанії Google.

Повідомлюють, що ті автори, які розміщують тільки короткі ролики, також можуть взяти участь у партнерській програмі YouTube та отримувати прибуток від реклами. Видання зазначає, що з наступного року вимоги для набуття статусу партнера YouTube знизять.

Як повідомляють співробітники Google, розкручена система продажу реклами є вагомою перевагою YouTube перед TikTok. Вони переконані, що Google без проблем продасть новий вертикальний формат реклами маркетологам в рамках пакетної угоди на додаток до реклами традиційних відеороликів.

Колишні працівники корпорації вважають, що для  YouTube зараз  важливо залишатися на теперішніх позиціях, а популярність серед молоді прийде згодом. Знизивши вимоги до контенту для монетизації  YouTube поверне «перебіжчиків» з TikTok.

Велика кількість творців, які намагалися розпочати кар’єру на YouTube, але не отримали успіху з 3-10-хвилинними відеороликами, перейшли на TikTok. Тепер їм відкрився шлях до повернення.

Колишній топ-менеджер Google

Нагадаємо, соцмережа TikTok запустила нову функцію. Тепер у користувачів є можливість оприлюднювати фото з підписами до 2200 символів. Інновація отримала назву “Фоторежим”.

Коменти