«Яблучні» гаджети та сервіси не втрачають популярності серед американських підлітків.

Про це повідомляє портал MacRumors.

Опитування, яке проводилося інвестиційною компанією Piper Sandler, засвідчило, що смартфонами Apple користуються 87% американських підлітків. Також 88% тінейджерів заявили, що при придбанні нового гаджета віддадуть перевагу iPhone. Дослідники підкреслюють, що лише десятиріччя тому «яблучні» смартфони мали тільки 40% підлітків у США.

При цьому годинниками Apple Watch користується лише 31% підлітків. Водночас, підкреслюють дослідники, розумні годинники від Apple залишаються найпопулярнішими, тому що подібні гаджети від інших виробників обирають лише 5,8% опитаних американських тінейджерів.

Раніше ми повідомляли, що за інформацією аналітичної компанії Counterpoint Research, у червні 2022 року сталася визначна подія. Вперше за всю історію  iPhone випередив сукупну кількість користувачів усіх Android-пристроїв у США. Саме на «яблучні» смартфони IOS, не лишень нові, але й ті, що вже були у використанні, припала половина власників смартфонів у Сполучених Штатах.

Коменти