З 25 жовтня в магазині застосунків Apple App Store збільшиться кількість реклами. Повідомлення про це було оприлюднене на офіційному сайті компанії.

Apple заявила, що відтепер реклама також розміщуватиметься на головній сторінці App Store, а також у розділі додатків, які потенційно можуть сподобатися користувачу.

Нові рекламні банери будуть бачити користувачі з усіх країн, за винятком Китаю.

Програми, які просуватимуться за рахунок реклами, планують позначати відповідним стікером і виділяти їхні назви синім кольором. Раніше рекламне просування в App Store було доступне виключно у результатах пошукової видачі та в розділі «Рекомендуємо».

У серпні журналіст Bloomberg Марк Гурман повідомляв, що Apple планує потроїти власні рекламні доходи, збільшивши їх до $10 млрд на рік. Також, за інформацією Гурмана, компанія запланувала на наступний рік запуск реклами у фірмовому картографічному сервісі Apple Maps.

Раніше ми повідомляли, що за інформацією аналітичної компанії Counterpoint Research, у червні 2022 року сталася визначна подія: вперше за всю історію  iPhone випередив сукупну кількість користувачів усіх Android-пристроїв у США. Саме на «яблучні» смартфони IOS, не лишень нові, але й ті, що вже були у використанні, припала половина власників смартфонів у Сполучених Штатах.

Коменти