«Яблучна» компанія Apple відмовилася від демонстрації реклами азартних ігор на сторінках App Store після жорсткої критики з боку розробників iOS-додатків, повідомляє The Verge.
За інформацією видання, обурення у спільноті розробників викликав той факт, що Apple не модерує рекламні оголошення, що призвело до появи реклами симуляторів покеру та казино у дитячому контенті та застосунках для боротьби з ігроманією. Колишній співробітник компанії Шак Рон підтвердив, що подібна реклама призвела до суперечок навіть серед працівників компанії.
Нагадаємо, нова функція в App Store була задіяна з 25 жовтня. Реклама відображалася на головній сторінці App Store та у розділі рекомендацій на сторінках додатків. Першими рекламодавцями стали розробники симуляторів азартних ігор.
Раніше стало відомо, що з 25 жовтня в магазині застосунків Apple App Store збільшилася кількість реклами.