«Яблучна» компанія Apple відмовилася від демонстрації реклами азартних ігор на сторінках App Store після жорсткої критики з боку розробників iOS-додатків, повідомляє The Verge.

За інформацією видання, обурення у спільноті розробників викликав той факт, що Apple не модерує  рекламні оголошення, що призвело до появи реклами симуляторів покеру та казино у дитячому контенті  та застосунках для боротьби з ігроманією. Колишній співробітник компанії Шак Рон  підтвердив, що подібна реклама призвела до суперечок навіть серед працівників компанії.

Нагадаємо, нова функція  в App Store була задіяна з 25 жовтня. Реклама відображалася на головній сторінці App Store та у розділі рекомендацій на сторінках додатків. Першими рекламодавцями стали розробники симуляторів азартних ігор.

Раніше стало відомо, що з 25 жовтня в магазині застосунків Apple App Store збільшилася кількість реклами.

Коменти