Одразу декілька автовиробників відмовилися від подання реклами у Twitter. До внесення змін у свою PR-стратегію їх змусив прихід й одноосібне керівництво соцмережею з боку Ілона Маска. У лавах автовиробників вирішили зачекати на зміни у напрямку розвитку компанії, повідомляє Reuters.
Першим призупинив свою рекламу в Twitter американський автогігант General Motors.
Ми взаємодіємо з Twitter, щоб зрозуміти, в якому напрямку розвиватиметься платформа під її новим керівником. У зв’язку зі значними змінами в медіаплатформі, як це зазвичай буває, ми тимчасово призупинили нашу платну рекламу. Наше спілкування зі службою підтримки клієнтів у Твіттері продовжиться.
Слідом за General Motors від реклами у соцмережі Маска відмовився виробник електромобілів Fisker у США. В керівництві Volkswagen, незважаючи на дружні стосунки з Ілоном Маском, також заявили, що «ми уважно стежимо за ситуацією й ухвалимо рішення про подальші кроки залежно від її розвитку».
Нагадаємо, Маск, який нарешті остаточно придбав соцмережу, раніше казав, що планує розпочати боротьбу з ботами в соцмережі та актуалізувати процес верифікації акаунтів.