Модний дім Balenciaga видалив свою обліковку у Twitter. Це перший великий модний бренд, що вирішив піти з соцмережі після того, як біля її керма став Ілон Маск.

Про це повідомляє Business of Fashion.

Паризький бренд відмовився пояснювати причини, з яких вирішив піти з платформи. Проте офіційно підтвердив, що й справді видалив свою обліковку, яка мала  950 000 підписників.

Balenciaga — вже не перша велика компанія, що пішла з Twitter. Раніше рекламні кампанії у соцмережі відкликали корпорації General Motors і Dyson. Також з соцмережі вже пішло кілька зірок.

Аналітики відзначають, що політика Маска здатна привести до слабкої модерації вмісту дописів. Через це підвищується ризик появи фейкових обліковок знаменитостей, розміщення дописів з дезінформацією та мовою ненависті.

Хоча вага Twitter для індустрії моди останніми роками не така вже велика, Balenciaga активно користувалася нею. Креативний директор бренду проводив дискусії стосовно дизайнерських знахідок та на інші дотичні до галузі теми.

Коменти