Ультиматум нового власника Twitter Ілона Маска, який заявив, що співробітники мають або працювати понаднормово, або звільнитися, а також проведені ним масові скорочення спричинилися до того, що багато критичних систем компанії залишилися без підтримки.

Про це пише The Washington Post.

Співрозмовники видання розповіли, що у кількох систем, що мають критичне значення, кількість інженерів скоротилася до одного чи двох. Деякі залишилися взагалі без підтримки.

Як стало відомо WP, багато співробітників соцмережі просто відмовилися підписувати контракт на висунутих Маском умовах. Через це мільярдер вирішив пом’якшити власні умови щодо заборони на віддалену роботу, але було вже запізно.

Один із колишніх співробітників компанії на умовах анонімності розповів ЗМІ, що принаймні в шести критичних системах інженерів зовсім не залишилося — систему обслуговувати нікому.

За оцінками співробітників, у Twitter залишилося від 2000 до 2500 працівників. Після першої хвилі скорочень, проведених Маском, ця кількість становила 3500 осіб.

Ще один співрозмовник видання зазначив, що на умови Маска на пристала половина команди, що опікувалася безпекою, виявленням дезінформації, спаму й фейкових обліковок. Також у повному складі пішла команда, що керувала сервісом Gizmoduck, який підтримує та зберігає відомості в обліковках користувачів.

Коменти