Компанія з промовистою назвою Nothing, що стала відомою завдяки своїм Android-смартфонам із прозорими задніми панелями Nothing Phone (1), збирається вийти на американський ринок. Про це засновник компанії Карл Пей розповів в інтерв’ю CNBC.

Пей наполягає, що досі не вийшов на американський ринок виключно через формальності з документацією і урядовий регламент. Зокрема, за його словами, для кожного оператора мобільного зв’язку треба буде створювати власну модифіковану версію Android.

Також, визнав бізнесмен, проблемою є дуополія Apple і Samsung на американському ринку і прихильність мобільних операторів до цих двох виробників. Через це, за словами Пея, у дрібніших компаній мало шансів  привернути увагу на ринку телекомунікацій.

Водночас засновник Nothing заявив, що в 2023 році випустить новий смартфон, який знаменуватиме собою початок його експансії на американський ринок.

Раніше ми повідомляли, що Apple в повному обсязі відновила рекламу у соцмережі Twitter.

Коменти