Майже одразу після реєстрації нового користувача, соцмережа TikTok починає «закидати» його контентом про самопошкодження й самогубство. Про це свідчить звіт Центру боротьби з цифровою ненавистю (CCDH).

Дослідники CCDH провели експеримент. Вони створили вісім обліковок фейкових користувачів з США, Великобританії, Канади та Австралії. Дані кожного акаунту збиралися протягом 30 хвилин. Такий маленький проміжок часу було обрано, щоби зрозуміти, як швидко мережа починає надсилати рекомендації користувачам.

Фейковим користувачам, створеним дослідниками, буцімто було тринадцять років. Вже за 2,6 хвилини після завершення реєстрації соцмереж почала рекомендувати суїцидальний контент, а також ролики про розлад харчової поведінки й самоушкодження. Варто зауважити, що у всіх цих роликів була просто захмарна кількість лайків і переглядів.

Генеральний директор CCDH Імран Ахмед зазначив, що алгоритми мереж постійно адаптуються, вираховуючи вразливості користувачів.

Втім, у самому TikTok не погоджуються з результатами. Там заявляють, що усувають відео, які порушують політику платформи й співпрацюють з психологами.

Раніше стало відомо, що соцмережа TikTok підвищить віковий ценз, заборонивши користувачам до 18 років вести на платформі прямі трансляції.

Коменти