Американська компанія Microsoft звернулася з патентною заявою щодо нової системи монетизації ігор. Йдеться про новий спосіб демонстрації персоналізованої реклами геймерам, повідомляє PCMag.

В патентній заявці йдеться про те, що демонстрація реклами буде «ненав’язливою» і проводитиметься в іграх різних жанрів. Водночас це будуть не окремі рекламні ролики, а своєрідний аналог продакт-плейсмента. Так, у футбольних стимуляторах за воротами можуть з’являтися рекламні банери певних брендів, а персонажі можуть носити брендований одяг із логотипами.

Компанія обіцяє підбирати рекламні оголошення індивідуально під кожного користувача. Демонструватися вони будуть виключно під час гри онлайн. Цьому сприятимуть ігрові консолі з підключенням до інтернету і «хмарний» сервіс Game Pass.

Нагадаємо, фахівці з компанії Disney розробили систему штучного інтелекту, завдяки якій можна візуалізувати зовнішність акторів у старшому чи молодшому віці.

Коменти