Цьогоріч на європейському і американському онлайн-ринку залишилося менше половини реклами від компаній Meta та Alphabet. Така ситуація склалася вперше з 2014 року. А саме, за результатами року частка доходів компаній Meta та Alphabet від продажу реклами у Штатах впала на 2,5 процентні пункти та сягне 48,4%.

Про це повідомляє Financial Times, посилаючись на відомості від дослідників Insider Intelligence.

За словами видання, з 2017 року це вже п’ятий спад частки ринку для техногігантів. Тоді пікове значення доходів від реклами складало 54,7%. Наразі прогнозується, що до 2024 року за дуополією залишиться коло 43,9%.

Що стосується всесвітніх показників, то цьогоріч Meta та Alphabet втратили один процентний пункт, та їх частка досягає 49,5%. Вони прагнуть, щоб їх частка на ринку цифрової реклами досягала $300 млрд. В той же час компанії зайняли позицію скорочення рекламних бюджетів через зростання відсоткових ставок та інфляції.

Раніше один із топ-менеджерів Meta, співзасновник id Software, а також один із розробників легендарної гри Doom Джон Кармак заявив, що пішов із компанії, очолюваної Марком Цукербергом

Коменти