У цій статті я розгляну основні причини, викладені Джеймсом падіння, які змушують замовників витрачати великі суми і звертатися із замовленнями до великих і відомих дизайнерських компаній, а не до фрілансерів або дрібних студій, які з великою ймовірністю зроблять те ж за набагато менші гроші.

Отже, що ж приваблює замовників дизайну в великих дизайнерських бюро?

Більше досвіду

У великих дизайнерських бюро зазвичай більше досвіду, навичок управління процесами і організації роботи над проектами. Тут велика увага приділяється тому, щоб всі етапи проекту виконувалися якісно і точно в строк, суворо дотримуючись техзаданию і договором. А це важливий момент при роботі над великими проектами.

Більше уваги до дрібниць

У всякому разі, якщо компанія дбає про свою репутацію. Як приклад, можу навести одну відому софтверну компанію. Один з їхніх клієнтів не так давно замовив у великого дизайнерського бюро редизайн свого сайту.

Клієнт отримав від цього бюро 13-сторінковий pdf-файл з найдокладнішими схемами кожної зі сторінок сайту. Вони постійно дзвонили і уточнювали якісь деталі, аж до дрібниць, потім переробляли, хоча і не повинні були цього робити. Таким чином, вони відпрацьовують свої чималі гроші за проект і клієнт може бути впевнений, що в будь-якому випадку отримає якісний продукт.

Складається більше документації

Для середніх і малих проектів це може бути не так істотно, але якщо проект великий, то без цього ніяк не обійтися. Більшість великих дизайн-компаній при роботі над проектом приділяє багато часу складання документації. Наприклад, це може бути брендбук з сотнею сторінок або керівництво роботі з сайтом.

Якісніша підтримка проекту

Працюючи з великими дизайнерськими бюро, ви навряд чи зустрінете ситуацію, коли всі менеджери та дизайнери разом пішли на обід. Працівники фінансового відділу навряд чи втратять вашу накладну і дуже мала ймовірність того, що у них на добу пропаде інтернет.

Навіть якщо з виконавцем вашого замовлення відбудеться якийсь форс-мажор, то його завжди може замінити інший працівник. Тут якраз знадобляться ті самі стоси документації, щоб двічі не пояснювати одне й те саме.

Штат хороших фахівців

Більшість хороших фрілансерів і невеликих студій, швидше за все непогано розбираються в веб-дизайні, але навряд чи можуть дозволити собі найняти на повний робочий день таких фахівців як графічний дизайнер, веб-програміст, дизайнер інтерфейсів, копірайтер, фахівець з seo і інших. Не факт що всі ці люди стануть в нагоді в роботі над вашим проектом, але можна бути впевненим, що потрібні фахівці працюватимуть над ним, якщо це буде потрібно.

Шановні клієнти

У великих дизайн-бюро за роки роботи зазвичай накопичується непоганий список клієнтів, з якими вони працювали. Треба відзначити, що зазвичай кожному такому клієнтові приділяється багато сил і уваги, інакше він просто поміняє виконавця. Тому серйозні клієнти і довіряють компаніям-виконавцям. Чому б вам не зробити те ж саме?

Менше ризику

Ви майже не ризикуєте, що проект буде зірвано, що компанія закриється, що дизайнери або програмісти не впораються зі своїм завданням. Це, швидше за все, буде коштувати набагато дорожче і займе більше часу, але якщо вибирати між невеликою студією і великим дизайнерським бюро, ви можете бути впевнені, що в другому випадку шанси провалити проект стають набагато менше.

За великим рахунком багато що залежить від розмірів проекту. Масштабні проекти або замовлення від великих відомих компаній з великою ймовірністю замовляються саме у великих і відомих дизайнерських бюро. У той час як нескладні замовлення, особливо від невеликих замовників, є ідеальними для фрілансерів і дрібних студій.

Читайте також статтю «7 причин, чому краще замовляти дизайн у фрілансерів або невеликих студій, ніж у великих компаній»:

7 причин, почему лучше заказывать дизайн у фрилансеров, чем у больших компаний

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Засновник і керівник видання Tokar.ua. Програміст, адміністратор української Вікіпедії.

Коменти
Дедушка

В большинстве проектов да. Но если проект серьёзнее, чем средний, то возрастает и риск потерять больше денег. Тут менеджеры крупных студий могут свободно использовать такой аргумент, как надёжность. Хотя естественно это не обязательно подтверждается хорошей работой студии.

Negoro

Почти все причины высосаны из пальца, 2-3% проектов требуют такого отношения, в остальном шаблонные проекты, для которых даже ТЗ не нужно, но за статью спасибо.