У цій статті я розгляну основні причини, викладені Джеймсом падіння, які змушують замовників витрачати великі суми і звертатися із замовленнями до великих і відомих дизайнерських компаній, а не до фрілансерів або дрібних студій, які з великою ймовірністю зроблять те ж за набагато менші гроші.
Отже, що ж приваблює замовників дизайну в великих дизайнерських бюро?
Більше досвіду
У великих дизайнерських бюро зазвичай більше досвіду, навичок управління процесами і організації роботи над проектами. Тут велика увага приділяється тому, щоб всі етапи проекту виконувалися якісно і точно в строк, суворо дотримуючись техзаданию і договором. А це важливий момент при роботі над великими проектами.
Більше уваги до дрібниць
У всякому разі, якщо компанія дбає про свою репутацію. Як приклад, можу навести одну відому софтверну компанію. Один з їхніх клієнтів не так давно замовив у великого дизайнерського бюро редизайн свого сайту.
Клієнт отримав від цього бюро 13-сторінковий pdf-файл з найдокладнішими схемами кожної зі сторінок сайту. Вони постійно дзвонили і уточнювали якісь деталі, аж до дрібниць, потім переробляли, хоча і не повинні були цього робити. Таким чином, вони відпрацьовують свої чималі гроші за проект і клієнт може бути впевнений, що в будь-якому випадку отримає якісний продукт.
Складається більше документації
Для середніх і малих проектів це може бути не так істотно, але якщо проект великий, то без цього ніяк не обійтися. Більшість великих дизайн-компаній при роботі над проектом приділяє багато часу складання документації. Наприклад, це може бути брендбук з сотнею сторінок або керівництво роботі з сайтом.
Якісніша підтримка проекту
Працюючи з великими дизайнерськими бюро, ви навряд чи зустрінете ситуацію, коли всі менеджери та дизайнери разом пішли на обід. Працівники фінансового відділу навряд чи втратять вашу накладну і дуже мала ймовірність того, що у них на добу пропаде інтернет.
Навіть якщо з виконавцем вашого замовлення відбудеться якийсь форс-мажор, то його завжди може замінити інший працівник. Тут якраз знадобляться ті самі стоси документації, щоб двічі не пояснювати одне й те саме.
Штат хороших фахівців
Більшість хороших фрілансерів і невеликих студій, швидше за все непогано розбираються в веб-дизайні, але навряд чи можуть дозволити собі найняти на повний робочий день таких фахівців як графічний дизайнер, веб-програміст, дизайнер інтерфейсів, копірайтер, фахівець з seo і інших. Не факт що всі ці люди стануть в нагоді в роботі над вашим проектом, але можна бути впевненим, що потрібні фахівці працюватимуть над ним, якщо це буде потрібно.
Шановні клієнти
У великих дизайн-бюро за роки роботи зазвичай накопичується непоганий список клієнтів, з якими вони працювали. Треба відзначити, що зазвичай кожному такому клієнтові приділяється багато сил і уваги, інакше він просто поміняє виконавця. Тому серйозні клієнти і довіряють компаніям-виконавцям. Чому б вам не зробити те ж саме?
Менше ризику
Ви майже не ризикуєте, що проект буде зірвано, що компанія закриється, що дизайнери або програмісти не впораються зі своїм завданням. Це, швидше за все, буде коштувати набагато дорожче і займе більше часу, але якщо вибирати між невеликою студією і великим дизайнерським бюро, ви можете бути впевнені, що в другому випадку шанси провалити проект стають набагато менше.
За великим рахунком багато що залежить від розмірів проекту. Масштабні проекти або замовлення від великих відомих компаній з великою ймовірністю замовляються саме у великих і відомих дизайнерських бюро. У той час як нескладні замовлення, особливо від невеликих замовників, є ідеальними для фрілансерів і дрібних студій.
Читайте також статтю «7 причин, чому краще замовляти дизайн у фрілансерів або невеликих студій, ніж у великих компаній»:
7 причин, почему лучше заказывать дизайн у фрилансеров, чем у больших компаний
В большинстве проектов да. Но если проект серьёзнее, чем средний, то возрастает и риск потерять больше денег. Тут менеджеры крупных студий могут свободно использовать такой аргумент, как надёжность. Хотя естественно это не обязательно подтверждается хорошей работой студии.
Почти все причины высосаны из пальца, 2-3% проектов требуют такого отношения, в остальном шаблонные проекты, для которых даже ТЗ не нужно, но за статью спасибо.