У Twitter спостерігається стрімке падіння доходів від реклами на тлі придбання соцмережі  Ілоном Маском. Головні рекламодавці масово скоротили витрати, що були основним джерелом доходів Twitter, повідомляє Reuters.

За підсумками замовленого агенцією дослідження від компанії Pathmatics, Twitter втратив майже половину (14 із 30) ключових рекламодавців. Сталося це після вступу в права володіння соцмережею Ілона Маска.

Аналітики Pathmatics встановили, що «чотири рекламодавці скоротили витрати від 92% до 98,7%  за тиждень до приходу Маска і до кінця року». За два останні місяці минулого року загальна сума витрат на рекламу від 30 ключових рекламодавців зменшилася до $53,8 млн (на 42%). Не допомогло навіть збільшення витрат шістьма рекламодавцями.

Разом з тим в Pathmatics зауважили, що «дані про витрати можуть бути вищими для деяких брендів, якщо Twitter пропонує їм стимули».

На численні запити агенції щодо коментарів, Twitter відмовчується.

Раніше ми повідомляли, що незабаром в Twitter з’явиться нова функція під назвою Coins. Завдяки їй користувачі матимуть можливість «підтримати авторів, які створюють класний контент».

Коменти