Соцмережа Twitter отримає версію без реклами. На такий крок компанія іде у спробі збільшити прибуток від своїх продуктів преміум-класу. Про це повідомляє The Guardian.

Ілон Маск поклав собі за мету збільшити прибуток від підписки. Це є основою бізнес-плану соцмережі, власником якої він є. Маск анонсував дорожчу підписку без реклами. Нагадаємо, лишень у грудні відбувся перезапуск підписки  Twitter Blue. Тепер Маск заявив, що реклама стала «занадто помітною» на сайті, тому він вживатиме заходів, щоби вирішити цю проблему.

У 2021 році саме реклама приносила 90% доходу Twitter. Після придбання Маском соцмережі щоденний прибуток впав на 40% у порівняні з показниками минулого року. З соцмережі пішли рекламодавці, налякані активізацією тролів і поширенням так званої «мови ворожнечі».

Видання зазначає, що Маску конче потрібно зменшити залежність Twitter від реклами, тому що незабаром він муситиме виплачувати відсотки за $13 млрд боргу. Зокрема, вже наприкінці січня компанія має внести щоквартальний платіж у $300 млн.

Нагадуємо, за часів керування Twitter Ілоном Маском з компанії звільнено 80% штатного персоналу. Наразі, з 7500 співробітників у соцмережі залишилося лише 1300, близько 550 з яких — штатні інженери.

Коменти