У компанії Meta відзвітували про те що щоденна аудиторія соцмережі Facebook сягнула двох мільярдів. Про це йшлося у квартальному звіті компанії про прибуток, пише Engadget.

Тільки в останньому кварталі 2022 року до соцмережі приєдналося ще 16 мільйонів користувачів. Зі зростанням аудиторії Facebook збільшуються надходження від реклами — найбільшого джерела доходів Meta.

У виданні відзначають, що при скороченні бізнесу — звільнення 11000 співробітників, доходи компанії перевищують прогнозовані. Навіть при знижені на 4%, за 2022 рік доходи Мета досягли $32,2 млрд.

Нагадаємо, в очікуванні передвиборчої кампанії Дональда Трампа, у компанії Meta заявляють про відновлення акаунтів експрезидента США. За два роки, протягом яких його акаунти у Facebook та Instagram були безстроково забанені, їх розблокують.

Коменти