Американська IT-корпорація Meta анонсувала закриття вбудованого в Instagram сервісу Live Shopping. Нагадаємо, за його допомогою бренди могли залишати посилання на власні товари у прямих ефірах блогерів. Про це повідомляє видання TechCrunch.
Функція Live Shopping з’явилася в соцмережі в 2020 році, під час розпалу пандемії. Вона уможливила появу під блоком коментарів під час трансляцій посилань на товари, які демонструвалися блогерами, та кнопки, що дозволяла додати товар до кошика.
Live Shopping буде остаточно вимкнена в соцмережі Instagram 16 березня 2023 року. До того Meta відмовилася від цього сервісу у Facebook.
За інформацією TechCrunch, Live Shopping була визнана неефективною. Спочатку Meta розраховувала, що цей формат буде популярним, проте після пандемії з’ясувалося, що до спонтанного придбання товарів аудиторія соцмереж компанії не має схильності.
Нагадаємо, соцмережа Instagram за прикладом Twitter хоче інтегрувати платну верифікацію користувачів.