Згідно з повідомленням агентства Reuters, компанія Microsoft має намір інтегрувати рекламу у свій пошуковик Bing зі штучним інтелектом.

За інформацією агенції, Microsoft вже розпочала дискусії з провідними рекламними агентствами щодо можливості впровадження рекламних матеріалів у нову версію Bing. Під час обговорення цієї теми з одним з найбільших рекламних агентств компанія озвучила свої плани щодо інтеграції  рекламних посилань у відповіді, які генерує нейромережа.

Згідно з повідомленнями, Microsoft наразі тестує рекламу в чат-боті Bing, яка буде відображатися не лише у звичайних банерах на сторінці, але й у відповідях пошуковика. Наприклад, якщо користувач поцікавиться в Bing зі вбудованим чат-ботом про найкращі готелі в Мексиці, Microsoft може рекомендувати саме той готель, який заплатив за рекламу.

Видання зазначає, що журналіст Reuters вже спромігся виявити «першу ластівку» компанії щодо запровадження реклами в чат-бот.  Він запитав чат-бота Bing про вартість автомобільних повітряних фільтрів. Результати, які він отримав, були взяті з сайту Parts Geek. Журналіст вважає, що пошуковик навів результати з Parts Geek як рекламу.

Нагадаємо, до Twitter повертають політичну рекламу. Заборона на неї була введена в 2019 році та викликала бурхливу реакцію в соцмережах.

Коменти