Компанія Nokia, згідно з оновленою стратегією, запускає новий бренд, пов’язаний з мережевими та комунікаційними технологіями. Напередодні Всесвітнього мобільного конгресу у Барселоні компанія продемонструвала  новий логотип, цього разу без звичайного синього кольору та з новим шрифтом.

Про це йдеться у повідомленні гендиректора Nokia Пекки Лундмарка.

Він підкреслив, що наразі Nokia вже не пов’язує свою діяльність із «застарілими мобільними телефонами». Компанія зосереджена на запуску нового бренду, ключовим фактором якого є мережева та промислова цифровізація, сказав Лундмарк виданню Bloomberg.

Нагадаємо, стандартна мелодія рінгтону Nokia поповнила собою архів бібліотеки зникаючих звуків Obsolete Sounds. Туди занесено класичну мелодію дзвінка Nokia в моделі телефону 5120.

Коменти

Totozhko

Таке враження, що зміну логотипу оплатила якась міжнародна асоціація офтальмологів з деменцією.