Молоді американці, так зване покоління “зумерів”, віддають перевагу сучасним формам спілкування. Тому найчастіше зупиняють свій вибір на iPhone, пише Financial Times.
Це з’ясувалося у ході опитування. За його підсумками експерти встановили, що молоді люди, які народилися після 1996 року, найчастіше спілкуються в месенджері iMessage. Він став для них альтернативою стандартному спілкуванню за допомогою SMS-повідомлень.
Видання відзначає, що молоде покоління з пересторогою ставиться до SMS-ок. Водночас спілкування в iMessage вважається такою собі ознакою належності до певної соціальної групи.
Згідно інформації FT, майже третина продажів iPhone припадає на молодих американців, і лише 10% молоді вибирає Samsung Galaxy.
Раніше ми повідомляли, що саме на «яблучні» смартфони з IOS, не лишень нові, але й ті, що вже були у використанні, припала половина власників смартфонів у Сполучених Штатах.