Microsoft має намір увійти на ринок магазинів мобільних ігор. Для цього потрібно дочекатися на набуття чинності на території Євросоюзу Закону про цифрові ринки (Digital Markets Act, DMA). Це може статися наступного року у березні, повідомляє Financial Times.
За словами Голови ігрового підрозділу Microsoft Gaming (Xbox) Філа Спенсера, саме DMA відкриє компаніям шлях до завантаження своїх магазинів на смартфони під ОС iPhone та Android.
Він відзначив, що Microsoft прагне до розповсюдження Xbox і свого контенту, як самостійно, так і через партнерів на будь-яких платформах. Наразі цього не можна зробити на мобільних пристроях, але компанія до цього прагне. Саме це зупинить дуополію Apple та Google на ринку розповсюдження мобільних застосунків.
За останні декілька років Microsoft викупила багато ігрових студій, серед яких Ninja Theory, Playground Games, власник Bethesda Zenimax Media. Наразі на завершальній стадії знаходиться підписання угоди щодо купівлі Activision Blizzard. З відкриттям власного магазину мобільних ігор компанія зможе заробляти на розповсюджені свого контенту і не залежатиме від вимог Google та Apple.
Нагадаємо, на тлі великої хвилі скорочень, що торкнулася 10 тис. співробітників, Microsoft позбулася команди з етики у повному складі.