Засновник компанії Meta Марк Цукерберг хоче використати штучний інтелект для створення реклами в Facebook.  Для цього компанія має інтегрувати до соцмережі генеративний штучний інтелект на кшталт Midjourney. Створюючи унікальні ілюстрації, він допомагатиме рекламодавцям у просування продукції.

Про це пише TechCrunch, з посиланням на заяву технічного директора Meta Ендрю Босворта.

Я вважаю, що ми побачимо деякі приклади комерціалізації ШІ вже цього року. Ми щойно створили команду генеративного ШІ і дуже зацікавлені в її роботі. Взагалі-то, сфера штучного інтелекту — це та царина, в якій я, Марк Цукерберг і директор із продуктів Кріс Кокс зараз проводимо більшу частину нашого часу.

Ендрю Босворт

Наразі невідомо, про яку саме нейронну мережу йдеться: власну чи напрацьовану іншими компаніями. Проте, за словами Босворта, за допомогою нового інструменту можна буде створювати рекламу, що орієнтована на запити різних категорій споживачів.

Також, за твердженням Босворта, Meta працюватиме над наповненням контентом метавсесвіту в майбутніх нейронних мережах. Це станеться після того, як ШІ опанує 3D-моделювання за текстовим описом, який запропонує користувач.

Нагадаємо, мовна модель штучного інтелекту LLaMA від Meta незабаром стане доступною для спільноти дослідників ШІ.

Коменти