Популярна на певному етапі голосова соцмережа Clubhouse зменшує штат удвічі, мотивуючи це «перезавантаженням» компанії. Засновники Пол Девісон і Рохан Сет мріють у майбутньому зосередитися на Clubhouse 2.0 , але вже «меншою командою».

Про це йдеться в повідомленні стартапу.

В поширеному компанією листі до співробітників засновники повідомляють, що «скорочують штат соцмережі більш ніж на 50%, прощаючись з багатьма талановитими, відданими товаришами по команді».

Як відомо соцмережа набула популярності на початку 2021 року на тлі соціальної ізольованості користувачів через пандемію. Тоді у прямий ефір залучали відомих людей, зокрема Ілона Маска й Опру Вінфрі. З ослабленням пандемії цікавість до Clubhouse з боку користувачів знизилася. Девісон пояснює це «занадто швидким» зростанням сервісу й появою конкурентів.

Нагадаємо, колишній керівник і засновник соцмережі Джек Дорсі запустив аналог Twitter під назвою Bluesky.

Коменти