Під час щорічного заходу YouTube Brandcast компанія оголосила про те, що запускає новий формат рекламних відео для «розумних телевізорів». Це будуть 30-секундні ролики, пропустити які не буде змоги. Про це повідомляє The Verge.
Нова реклама, яку не можна пропускати, буде демонструватися замість двох 15-секундних роликів, що йшли один за одним. Її запустять на розумних телевізорах у додатку YouTube. Якщо користувачі не мають бажання дивитися рекламу, треба стати передплатником YouTube Premium.
Також на YouTube планують запускати рекламні банери під час паузи. Їх можна буде видалити натисканням кнопки «відхилити». Коли ці нововведення запустять, наразі невідомо.
Раніше ми повідомляли, що відеохостинг YouTube дратує користувачів, набридаючи їм демонстрацією реклами перед показом відео. Ба більше, тепер реклама демонструється без попередження.