Адвокат Стsвен Шварц з компанії Levidow, Levidow & Oberman вскочив у серйозну халепу через використання чат-бота ChatGPT під час виконання професійних обов’язків. Про це повідомляє New York Times.

Шварц був представником інтересів клієнта на ім’я Роберто Мата, який отримав травму коліна через візок. Це сталося під час авіаперельоту компанією Avianca. Адвокат вирішив використати чат-бот ChatGPT задля надання судді переліку схожих прецедентів, де позивачі вимагали компенсації.

Штучний інтелект на його запит надав декілька схожих справ, на кшталт «Мартінез проти Delta Airlines» та «Дерден проти KLM Royal Dutch Airlines». Шварц направив документи до суду, однак у Avianca встановили, що подібних прецедентів не було, вони вигадані чат-ботом.

Наразі відмовки Шварца про те, що він не знав, що чат-бот може видавати хибний контент, у суді до уваги не взяли. Вже наступного місяця там обговорять можливі санкції щодо адвоката, який довірив свою справу ШІ.

Нагадаємо, у Токійському університеті розповсюдили повідомлення щодо заборони студентам надавати до розгляду наукові роботи, в написанні яких брав участь чат-бот на базі штучного інтелекту ChatGPT.

Коменти