Роуз Ван, яка працює над стратегією та операціями для Bluesky, поділилася скріншотом цього моменту у соцмережі X.
Bluesky зробив доступ лише через список очікування та запрошення від користувачів. Це зроблено навмисно, аби зберегти зручне ком’юніті платформи в міру її зростання.
Натомість додаток Threads – конкурент Meta та X, застосував протилежну стратегію. У день запуску цього додатка кількість реєстрацій різко зростала, адже до нього активно залучали користувачів Instagram. Threads набрав 30 мільйонів реєстрацій менш ніж за 24 години. Протягом п’яти днів – перетнув позначку в 100 мільйонів.
Додаток Bluesky створив у своєму ком’юніті власну субкультуру. Там поширюються внутрішні меми та дописи, що утворює немасову внутрішню систему спілкування.
Нагадаємо, відтепер в Instagram відповідати на пости в коментарях можна за допомогою GIF-файлів.