У нещодавній публікації в блозі TikTok анонсував свій TikTok Shop, який містить безліч функцій для користувачів, творців контенту та компаній.
TikTok Shop містить вкладку «Магазин», на якій компанії можуть демонструвати свої продукти. Продавці можуть також отримувати свою комісію та поширювати рекламу.
Крім того, TikTok запускає власний відділ логістики під назвою «Fulfilled by TikTok», який полегшить зберігання та доставку для зареєстрованих продавців.
В інтерв’ю The New York Times керівник TikTok Ніко Ле Буржуа сказав, що в TikTok Shop зареєстровано понад 200 000 продавців, а понад 100 000 творців уже мають доступ до кнопок для покупок у прямому ефірі.
«У нас є дуже агресивний план, щоб зробити фурор у галузі та переконатися, що люди зрозуміли, що TikTok — це місце для покупок. Ми також будемо активно працювати у Чорну п’ятницю», — сказав він.
Звичайно, TikTok — не перша соцмережа, яка намагається перейти до електронної комерції. Meta роками пробувала це з Facebook та Instagram. Pinterest також пропонує користувачам онлайн-шопінг. Однак ці зусилля поки що не різко зросли.
Поки що вкладка TikTok Shop доступна для 40 відсотків користувачів. Ця функція буде розростатися поступово і стане доступною для всіх користувачів на початку жовтня.
Нагадаємо, розробники TikTok проводять тестування власного чат-бота під назвою Tako. Він має давати рекомендації відео залежно від запитів користувача.