Amazon запустив новий інструмент штучного інтелекту, який створює списки товарів для продавців. Ця функція використовує велику мовну модель (LLM), навчену на великих обсягах даних, щоб постачальники могли швидше та простіше описувати свої продукти.
Amazon каже, що його інструмент вимагає від продавців лише короткий опис продукту кількома словами чи реченнями. Далі він генеруватиме повний вміст для перегляду —назву, опис продукту та пункти, які продавці зможуть переглянути перед замовленням.
Компанія каже, що багато продавців вже протестували інструмент протягом останніх кількох місяців, і відгуки вказують на те, що більшість із них активно користуються контентом створеним ШІ.
«Ці нові можливості допоможуть продавцям створювати високоякісні оголошення з меншими зусиллями та нададуть клієнтам більш повну, узгоджену та цікаву інформацію про продукт, яка покращить їхній досвід покупок», — написала віце-президент Amazon Мері Бет Вестморленд.
«Наші моделі вчаться виводити інформацію про продукт за допомогою різноманітних джерел інформації, прихованих знань і логічних міркувань, які вони вивчають. Наприклад, вони можуть зробити висновок, що стіл круглий, якщо в специфікаціях вказано діаметр або зробити висновок про стиль коміра сорочки на його зображенні», – пише Роберт Текіела, віце-президент Amazon із систем вибору та каталогів.
Компанія зазначає, що вона лише починає впроваджувати ШІ і планує створити на його основі цілу систему для допомоги продавцям та клієнтам.
Нагажаємо, компанія Amazon отримала від Федеральної комісії зі зв’язку США дозвіл на запуск своїх супутників для забезпечення широкосмугового бездротового інтернету