Google випустив більш потужну версію Bard, свого генеративного чат-бота зі штучним інтелектом і конкурента ChatGPT. Він тепер може повторно перевіряти відповіді, співпрацювати з іншими програмами та службами Google (Gmail, Docs, Drive, Maps, YouTube та Google Flights).
У компанії акцентують на конфіденційності попри широкий доступ до програм.
«Ми хотіли переконатися, що те, як ми надаємо це користувачам, надзвичайно ґрунтується на трьох наших принципах, оскільки це пов’язано з довірою, яку ми будуємо з людьми, які використовують Bard, а саме: прозорість, вибір і контроль», — пояснює Джек Кравчик, керівник продукту Bard.
«Тож ми збираємося почати з того, що коли Bard взаємодіє з Gmail, Docs, Drive, це відбувається лише тоді, коли користувач погоджується», — каже він. Також користувач може відкликати цей дозвіл у будь-який час.
Наприклад, Bard не має можливості зберігати всю вашу папку вхідних повідомлень Gmail. Його можна лише спрямовувати на пошук інформації у вашій папці “Вхідні”. У Google стверджують, що ніхто не побачить електронну пошту, до якої звертається Bard.
Нові розширення також можуть працювати разом. Наприклад, якщо ви плануєте подорож із друзями, Bard може отримати з вашого Gmail дати, які найкраще підходять для всіх, а потім переглянути інформацію про рейси та готелі в реальному часі, отримати маршрути до аеропорту на Maps і навіть відкрити відео на YouTube про те місце, куди ви плануєте полетіти. І все це в одній розмові з Bard.
Ще одна нова функція оновлює кнопку «Google it» у Bard. Коли ви торкаєтеся піктограми «G», кожне речення, написане чат-ботом, перевіряється в результатах пошуку Google, щоб побачити, чи є в інтернеті вміст для обґрунтування відповіді.
Але якщо ШІ не впевнений, речення може бути виділено помаранчевим, щоб вказати, що він знає, що ця частина відповіді може бути неправильною. Це повинно допомогти користувачам краще зрозуміти, коли ШІ дає відповідь на основі неправдивої інформації.
Третє оновлення дозволяє користувачам Bard співпрацювати один з одним. Тепер, коли хтось інший поділиться з вами чатом через загальнодоступне посилання, ви зможете продовжити розмову та поставити додаткові запитання на ту саму тему.
Нагадаємо, Coca-Cola випустила лімітований тираж Coca-Cola Y3000 Zero Sugar, який створили разом із ШІ. Його назва нагадує про майбутній 3000 рік, а реклама покладається на зображення, створені штучним інтелектом Stable Diffusion.