Meta оновила дизайн логотипа Facebook та реакцій на дописи. Втім великого ребрендингу чекати не варто – дизайн точно такий самий як попередній. У логотипі змінилися лише відтінок синього, а маленька літера «f» має кілька тонких змін.
«Наш намір полягав у тому, щоб створити оновлений дизайн логотипа Facebook, який би був більш сміливим, електричним і вічним. Кожне з нових удосконалень забезпечує більшу гармонію в усьому дизайні як ключовому елементі ідентичності програми. Ми зробили це, додавши більш впевнене вираження основного синього кольору Facebook, який створено для більшої візуальної доступності в нашій програмі та забезпечує сильніший контраст для «f», щоб виділитися», – так пояснюють зміни у Meta.

Як змінювався логотип Facebook
Саме слово Facebook також отримало оновлення.
«Використовуючи наш спеціальний шрифт Facebook Sans, ми змінили дизайн напису та логотипу, щоб створити узгоджену обробку та покращити загальну розбірливість у Facebook», — каже Meta.
Meta також удосконалила вигляд реакцій. Кажуть, що завдяки розширеній колірній палітрі змогли створити більше простору та емоцій.
Meta каже, що планує більше змін у зовнішньому вигляді Facebook. А ці оновлення лише «перший етап оновленої системи ідентичності» для додатка.
Нагадаємо, що засновник компанії Meta Марк Цукерберг хоче використати штучний інтелект для створення реклами в Facebook. Для цього компанія має інтегрувати до соцмережі генеративний штучний інтелект на кшталт Midjourney. Створюючи унікальні ілюстрації, він допомагатиме рекламодавцям у просування продукції.