Сервіс Snapchat+ – преміям версія Snapchat уже має понад 5 мільйонів платних передплатників. Завдяки преміям-підписці користувачі мають ранній доступ до деяких функцій та низку інших переваг.
Snapchat+ запустили у червні 2022 року, а вже у квітні 2023 кількість реєстрацій у ньому зросла до мільйонів. Втім це все ще лише частка від 750 мільйонів людей, які щомісяця користуються Snapchat. Як зазначає Bloomberg, генеральний директор Snap Еван Шпігель заявив, що його «середньострокова мета» — охопити 10 мільйонів платних користувачів.
Snapchat використав генеративні інструменти штучного інтелекту та інші ексклюзивні функції, щоб спонукати користувачів підписатися на послугу за 4 долари на місяць. Коли компанія вперше представила свій чат-бот MyAI, а нещодавно — функцію створення селфі штучного інтелекту, інструменти спочатку були доступні лише для платних передплатників.
Інші переваги, як-от можливість перевіряти, скільки разів друзі переглядають вашу історію та ексклюзивні налаштування Bitmoji, покликані зацікавити досвідчених користувачів.
Нагадаємо, у передплатників X Premium тепер з’явилася можливість приховувати вкладку «Подобається» від інших користувачів. Компанія Х активно надає переваги своїм преміум підписникам.