Ймовірно, TikTok пробує модель підписки без реклами. Це не новина для платформ соціальних мереж. Раніше Snapchat представив Snapchat+, а X (раніше відомий як Twitter) також представив свої преміумопції, але для TikTok це буде нова пропозиція підписки.

Натяки на плани передплати TikTok були спочатку помічені Android Authority. Згідно зі звітом, остання версія TikTok була завантажена новими рядками коду, які вказували, що програма для короткострокового відео тестує місячний план підписки без реклами для своїх користувачів.

Згідно із цим дослідженням, можу бути два варіанта користування ТikTok – стандартний варіант, який залишатиметься безкоштовним і включатиме персоналізовану рекламу на основі вашої активності та опція «Без реклами», яка коштуватиме 4,99 доларів на місяць.

На даний момент офіційних повідомлень від TikTok про це не було. Тому можна з упевненістю припустити, що це лише тестування, оскільки наразі воно доступне лише для обмеженої кількості користувачів.

На початку цього року TikTok представив свій торговий майданчик — TikTok Shop — який надав безліч функцій для користувачів, творців контенту та компаній. Це означає, що новий рівень без реклами може видаляти лише рекламу, яку показує TikTok, а не рекламу впливових осіб або їхніх маркетингових кампаній.

Коменти