LinkedIn – платформа, яка належить корпорації Microsoft. Вона створена для пошуку роботодавця чи працівника.

Компанія представила низку нових функцій ШІ, які охоплюють продукти пошуку роботи, маркетингу та продажів.

Ще в березні LinkedIn розповідала про написання текстів з пропозиціями роботи за допомогою ШІ.

Інструмент Recruiter 2024 — це новий досвід рекрутингу за допомогою ШІ. Він допомагатиме складати списки кандидатів для рекрутерів.

LinkedIn Learning допомагатиме шукати пропозиції навчання, які є на платформі. Зокрема навчальні відео, статті тощо. Все це працюватиме у вигляді чат-бота.

Маркетинг також отримає посилення ШІ, зокрема з новим продуктом під назвою Accelerate. Ідея  полягає в тому, щоб дозволити людям легше проводити кампанії в LinkedIn.

Внутрішні продажі та продаж B2B-аудиторії також отримують допомогу ШІ. Це нова сфера LinkedIn, де продавці, які зосереджені на B2B-продажах, використовують платформу для пошуку нових клієнтів або для більш тісного зв’язку з ними.

Нова функція штучного інтелекту зможе легше знаходити ці потенційні зв’язки та вести розмови з цими потенційними клієнтами.

Нагадаємо, співзасновник LinkedIn Рід Хоффман заявив, що подальший розвиток штучного інтелекту сприятиме масовим звільненням співробітників компаній, що мають певні навички, а також розвитку нових робочих місць, де співробітники використовуватимуть можливості ШІ.

Коменти