Астероїд Сонячної системи «33 Полігімнія» розташований у головному поясі астероїдів між Марсом і Юпітером.

Його називають «надщільним», адже його в ньому немає такої маси, яка необхідна, щоб стиснути мінерали у надщільні форми.

Вченим також важко визначити склад таких елементів через велику віддаленість від Землі та замалий розмір для дослідження.

Дослідження американських фізиків довело, що існування таких надщільних об’єктів у космосі пояснюється тим, що у складі є невідомі досі людству класи хімічних елементів. Вони щільніші за найщільніший мінерал у періодичній таблиці Менделєєва – осмій. Про це повідомляє Space із посиланням на дослідження, опубліковане у науковому журналі The European Physical Journal Plus.

«Усі надважкі елементи ми об’єднали разом під назвою «Унобтаній», — сказав співавтор дослідження Йоганн Рафельсьскі. «Ідея про те, що деякі з них можуть бути достатньо стабільними, щоб ми отримали їх з нашої Сонячної системи, є захопливою».

Нагадаємо, астрономи стали свідками того, як дві планети розміром з Нептун зіткнулися одна з одною, утворивши хмару з газу і пилу, яка нагадує пончик.