Такі дані оприлюднив Оксфордський Університет, проаналізувавши разом із компанією SwiftKey статистику соціальних мереж за 2015 рік.

Якби вас запитали, яке слово було найуживанішим  минулого року, яке б назвали ви? Ви здивувалися б, дізнавшись, що вперше за всю історію спостережень за поведінкою людей в інтернеті таким словом стало навіть не слово, а символ? Ось він, це жовтий смайл зі сльозами радості:

Так, тепер набирати текст вже не є трендом. Досить просто поставити смайл.

Я не можу сказати, що здивований таким поворотом подій. Через постійне спрощення і ріст швидкості спілкування смайли стають універсальним способом взаємодії. Набагато простіше відповісти одним символом, аніж набирати ціле слово або (ще чого) речення.

В своєму дослідженні SoftKey проаналізував бульш ніж 1,5 мільярди повідомлень, щоб дійти висновку, що емотикони стали популярніші за слова. Більш того, смайлик із сльозами радості використовують на 20% більше за всі останні. Друге місце серед смайлів посів емотикон з повітряним поцілунком, ось він:

Причина такого росту популярності доволі проста — зараз користувачам доступні сотні смайлів на всі випадки життя. Більш того, задля боротьби з расизмом (чи для його просування, зрозуміти важко) в Вацапі можна вибирати тон шкіри для смайлика: від жовтого до чорного.

whatsapp чорні смайли

Таким чином, за 1.5 роки досліджень використання емотиконів (англійською — emoji) виросло у 8 разів.

    Поширити у Фейсбуці
    Надіслати у Messenger
    Зберегти в Pocket
    Надіслати в Telegram
    Надіслати у WhatsApp

    Додати коментар

    Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

    Ви вказали некоректні логін або пароль

    Вибачте, для коментування необхідно увійти.