Meta забороняє політичним рекламодавцям використовувати свої нові рекламні продукти на основі штучного інтелекту. Робить це аби уникнути поширення дезінформації.

Місяць тому Meta почала розширення доступу рекламодавців до рекламних інструментів на основі ШІ. Вони можуть миттєво створювати фони, коригувати зображення та варіювати рекламні тексти у відповідь на прості текстові підказки.

Поки що мета не повідомила, у чому полягає обмеження політичної реклами, і, ймовірно, частково деякі інструменти для неї залишатимуться.

Раніше Snapchat і TikTok також заборонили політичну рекламу.

Нагадаємо, десятки штатів подали на Meta до суду через шкоду для молоді. Генеральні прокурори штатів стверджують, що Meta ввела громадян в оману щодо безпеки своїх додатків.

Коменти