Стримінговий сервіс Spotify розширив своє партнерство з Google Cloud, щоб використовувати великі мовні моделі (LLM). Вони допомагатимуть визначати моделі прослуховування користувачів у подкастах і аудіокнигах, щоб пропонувати індивідуальні рекомендації – пише Reuters.
LLM на основі штучного інтелекту від ChatGPT, OpenAI і Google Bard, навчаються на величезній кількості даних, щоб створювати текст та інший контент.
Spotify був одним із перших, хто застосував штучний інтелект для алгоритмів музичних рекомендацій десять років тому. Зараз компанія прагне використовувати LLM, щоб повторити цей досвід для свого немузичного контенту: подкасти та аудіокниги.
У рамках розширеного партнерства з Google Spotify також вивчає можливість використання LLM для безпечнішого прослуховування та виявлення потенційно шкідливого контенту.
Нагадаємо, Spotify вперше за історію скасував одразу 11 подкастів. Платформа вирішила відмовитися від популярних подкастів із «заїждженими» темами заради ексклюзивного контенту.