Компанія Apple призупинила всю свою рекламу у соцмережі Twitter, відомій зараз як X. Це сталося після того, як сталося домо, що реклама Apple та інших почала з’являтися поруч із дописами з радикальними теоріями змови та антисемітськими закликами.
Згідно зі звітом видання Axios, Apple отримала скарги від анонімних користувачів, після чого прийняла рішення призупинити всю рекламну кампанію на X. Скільки триватиме ця перерва, невідомо. Окрім Apple, компанія IBM оголосила про аналогічне рішення.

Видання Media Matters також виявило, що рекламу багатьох компаній можна було побачити поряд із екстремістськими та антисемітськими дописами. Серед цих компаній були, зокрема, Apple, IBM та Oracle.
Компанія Apple оприлюднила своє рішення після того, як Ілон Маск схвально відгукнувся про антисемітський твіт, що звинувачував “єврейські спільноти” у так званому “розпалюванні ворожості” проти білих.
Це не перше подібне рішення від компанії Apple: коли Маск купив Twitter та змінив правила модерації контенту та акаунтів, компанія теж скоротила об’єми замовленої реклами. Маск тоді звинуватив Apple у “ненависті до свободи слова”, але після зустрічі з Тімом Куком рекламну кампанію все ж було відновлено.

Два місяці тому Тім Кук пояснив відновлення реклами у Twitter, назвавши платформу важливою для дискусій та обміну думками.
Apple поки що не коментувала повідомлення ЗМІ про чергове призупинення реклами.
Доповнено 18 листопада: того ж дня свої рекламні кампанії у соцмережі Twitter зупинили IBM, Disney, Paramount Global, Liongsgate і Європейський Союз.