Британська служба з нагляду за конфіденційністю даних оштрафувала на 140 000 фунтів компанію з доставляння їжі HelloFresh. Розслідування довело, що всього за сім місяців компанія надіслала своїм клієнтам майже 80 млн електронних листів і понад 1 млн текстових повідомлень. Ба більше, для спам-листів використовувалися дані навіть тих клієнтів, які скасували передплату на HelloFresh менш ніж два роки тому. Офіс уповноваженого з питань захисту інформації стверджує, що клієнти не давали усвідомленої згоди на отримання рекламних розсилок, а натяк на електронний маркетинг містився лише в заяві про підтвердження віку. Можливості скасувати надходження спаму не було, і навіть коли клієнти зв’язувалися з компанією HelloFresh напряму і просили зупинити це неподобство, потік спаму не припинявся.  

HelloFresh – німецька компанії з доставляння їжі і продуктових наборів, з яких клієнт може власноруч приготувати обрану страву приблизно за 30 хв. Вартість тижневої передплати (три страви на двох осіб плюс тонна спаму) – $60-70. Компанія працює у США, Канаді, Австралії та низці інших країн, зокрема, й у Великобританії. Енді Каррі, керівник відділу розслідувань Офісу уповноваженого з питань захисту інформації, заявив, що вони завжди захищатимуть право клієнтів обирати те, як використовувати їхні дані – і схоже, це справді так, бо трохи менше ніж за рік британські спамери вже заплатили штрафів на суму $2,44 млн фунтів стерлінгів.       

Читайте також Viber запускає захист від шахраїв та спаму

Літературний редактор.

Коменти