Напередодні президентських виборів у США корпорація OpenAI оприлюднила нову стратегію боротьби з дезінформацією, де особлива увага приділяється підвищенню прозорості походження інформації. Діпфейки, чат-боти, що удають реальних осіб, згенеровані ШІ зображення, відео та новини – все це давно, і, на жаль, плідно використовується в передвиборчих перегонах у всьому світі. Тож OpenAI пропонує застосовувати криптографію для кодування зображень, згенерованих DALL-E 3 (інструментом з інтегрованим ШІ). Класифікатор зображень дозволить платформам успішніше виявляти створений ШІ контент, а користувачам – оцінювати його автентичність.

Подібну стратегію вже анонсували Google та Meta – компанії збираються додавати до згенерованих ШІ зображень і відео цифрові водяні знаки. А OpenAI оголосила, що вже незабаром розпочне співпрацю із журналістами, дослідниками та платформами соціальних мереж, щоб отримати якнайбільше реальних відгуків про свій класифікатор походження. Користувачі ChatGPT теж бачитимуть новини з усього світу, із зазначенням авторства і посиланнями, і зможуть лишити свої відгуки. Крім того, OpenAI забороняє застосунки, створені для політичної агітації, і контент, що має на меті відмовити людей від голосування або спотворити його результати. З такими речами компанія обіцяє також боротися.      

Читайте також Meta видалила майже 5 тисяч фейкових акаунтів з Китаю, які втручались у вибори в США

Літературний редактор.

Коменти