Американська транснаціональна логістична компанія FedEx, що працює у галузі внутрішніх та міжнародних перевезень і доставлення вантажів, оголосила про запуск власної платформи електронної комерції під назвою «fdx». Майбутню платформу в компанії описують як комплексний центр онлайн-торгівлі з широким спектром послуг для продавців – від залучення потенційних клієнтів до виконання, доставлення та, у разі необхідності, повернення товарів. Офіційний запуск fdx заплановано на осінь 2024 року.

Деталей наразі відомо небагато, але fdx позиціюється як «керована даними» платформа, що використовуватиме можливості FedEx для оптимізації усіх етапів процесу купівлі й продажу. З самого початку продавці на fdx матимуть доступ до мережі клієнтів на сайті електронної комерції ShopRunner, який також належить FedEx, а покупці зможуть побачити оцінки постачальників продукції, ще не оформивши замовлення. Крім того, продавцям обіцяють надати оптимальні маршрути доставлення і навіть звіти про викиди вуглекислого газу за того чи іншого логістичного ланцюжка. FedEx називає fdx «першою у своєму роді» платформою, і, хоча це не зовсім так, у разі втілення цього амбіційного проєкту в Amazon може з’явитися реальний конкурент.    

Читайте також Amazon запустив інструмент ШІ, який створює списки товарів

Літературний редактор.

Коменти