Компанія Netflix повідомила інвесторам, що збирається відмовитися від найдешевшого тарифного плану без реклами, вартість якого у США становила $11,99. Вже з II кварталу 2024 року він буде недоступним у Канаді та Великобританії. Передплатники, що користувалися цим пакетом послуг, можуть перейти на такий самий, але дорожчий – $15,49 щомісяця. Різниця у $3,5 досить суттєва, але особливого вибору у клієнтів немає. Інакше вони або платитимуть щомісяця $6,99 за базовий план з рекламною підтримкою, або їм доведеться перейти на рівень Premium (з високою якістю відтворення і можливістю використання сервісу на чотирьох пристроях) за $22,99. Ну, або не дивитися Netflix взагалі.

Таке рішення компанії пояснюється просто: у IV кварталі 2023 року кількість рекламодавців Netflix зросла на 70 % проти III кварталу 2023-го. Природно, що вони не хочуть платити гроші за рекламу, яку ніхто не побачить; крім того, на найдешевший базовий пакет з рекламою припадає 40 % усіх реєстрацій Netflix, а в IV кварталі 2023 року число користувачів сервісу збільшилося на 13,1 млн, загалом сягнувши 247 млн осіб в усьому світі. Підвищення ціни, запевняє Грег Пітерс, співголова правління Netflix, підвищує і привабливість стримінгу завдяки збільшенню роздільної здатності до 1080p та увімкнення завантажень. Вже незабаром передплатники зможуть дізнатися на власному досвіді, чи воно того варте.  

Читайте також Смерть телебачення станеться за 5-10 років — Netflix

Літературний редактор.

Коменти